Odżywki na przyrost siły i najlepsze efekty treningów

Odżywki na przyrost siły

Koniecznym elementem działania każdego wielbiciela siłowni, nie pomijając planu treningowego i odpowiedniej diety, są odżywki. Aby zbudować odpowiednią masę mięśniową, zminimalizować tkankę tłuszczową, odpowiednio się zregenerować i przy okazji dostarczyć własnemu organizmowi wszystkie potrzebne składniki sięgają oni po kreatynę, aminokwasy rozgałęzione bcaa i taurynę.

W jaki sposób osiągnąć spektakularne efekty na siłowni?

Zadaniem kreatyny jest podwyższenie ilości energii w mięśniach. Dzięki temu dopuszczalne jest trenowanie większym ciężarem i przyrost masy. Zwykle łączy się ją z pozostałymi odżywkami. BCAA to trzy podstawowe aminokwasy odpowiedzialne za dostarczanie „budulca” do mięśni sportowca, w trakcie wysiłku fizycznego. Tylko jak brać bcaa? Zależy od tego, co chcemy osiągnąć. Chronią mięśnie, w przypadku gdy przyjmowane są w czasie około treningowym, natomiast przyjmowane w pozostałych godzinach dnia organizuje syntezę białek i zdradziecki kortyzol. Odżywki na przyrost siły.

Odżywki na przyrost siły

Kolejnym aminokwasem godnym uwagi może być tauryna. Genialny środek na poprawę masy mięśniowej i w sytuacjach, kiedy brakuje nam chęci do ćwiczeń. Tauryna hamuje podczas aktywności rozpad białek, więc wspomaga rozrost mięśni. Z obserwacji wynika, że tauryna transportuje aminokwasy i inne substancje odżywcze, niczym insulina, do krwi ułatwiając ich pobieranie.Co o suplementacji twierdzą eksperci? Jasno podkreślają, że podstawą jest prawidłowe odżywianie i stałe konsumowanie 5-6 posiłków dziennie, w tym pierwszy do godziny po obudzeniu ze snu. Suplementy powinny być uzupełnieniem diety – wówczas prościej będzie zrealizować cel.

Przed wyborem odzywek należy czytać i pytać. Wymieniać myśli z opiekunem, lekarzem czy farmaceutą na temat współdziałania, dawkowania, efektów i skutków ubocznych.Aby wyniki były widoczne dłużej trzeba dbać o systematyczne planowanie treningów i zmienić nawyki żywieniowe. Przy wyborze odżywek nie można korzystać z niesprawdzonych sklepów i dostawców. Cena może być mniejsza, ale jakość i pochodzenie nielegalne.Rzecz jasna w trakcie treningów bardziej wzmożonych i stosowanej suplementacji trzeba zrezygnować z przyjemności, które nie tylko ograniczą działanie suplementów, ale mogą źle wpływać na organizm. Aby nie zmarnować pieniędzy należy być zdyscyplinowanym i przestrzegać założeń.

Z pewnością niebawem na rynku pojawiają się coraz to nowsze suplementy dla fanatyków siłowni. Można śledzić nowosci w temacie, by wspomagać organizm w dochodzeniu do celu sprawdzonymi suplementami, lub poszerzać dietę o dodatkowe, np. glutaminę, ZMA, antyoksydanty, gainery. Możliwości jest mnóstwo, a wybór opierać się musi na naszych potrzebach i tym, w jakim okresie, na ile długo i jakim kosztem chcemy wypracować wymarzona sylwetkę. Należy podkreślić, że główne suplementy jak aminokwasy rozgałęzione bcaa , kreatyna, białko serwatkowe albo preparaty witaminowe stanowić mają dodatek do diety. Duża ilość koniecznych substancji zawartych w odzywkach jest realna do przyjmowania z pożywieniem. Oczywiście nie w tak znacznych ilościach, ale zbilansowana dieta powinna zawierać około połowy wszystkich produktów wspomagających budowanie masy mięśniowej albo redukcji.

Jabłczan kreatyny – co powinieneś o nim wiedzieć?

Jednym z najbardziej popularnych odmian kreatyny dostępnych na rynku jest jabłczan kreatyny. Jabłczan jest odporny na enzymy żołądkowe, a co za tym idzie – nie rozpada się na uboczną kreatyninę. Porównywalnie jak monohydrat kreatyny, jabłczan odpowiada za transport ATP (adenozynotrifosforan) do tkanek mięśniowych – to tam konieczna jest energia. Niestety nie jest to możliwe bez odpowiedniego „pobudzenia” mięśni, a więc złożonego treningu. Testowany jabłczan kreatyny pozwala tworzyć lepszą jakościowo, w porównaniu z monohydratem, masę mięśniową. Zastosowanie jabłczanu w połączeniu wodą prowokuje szybsze przyswajanie odżywki w naturalnie panującym w organizmie środowisku wodnym. Produkt łatwo rozpuszcza się w wodzie, stąd taka forma jest bardzo wygodna.

Przyjmowanie

Zarówno monohydrat kreatyny, jak i jabłczan kreatyny powinny być przyjmowane systematycznie – wówczas efekty będą szybsze i efektowne. Na każdym opakowaniu proponowane są metody przyjmowania suplementów – trzeba przestrzegać zaleceń, choć badania potwierdzają, że niezależnie od godziny zażywania i tego, czy stosuje się jabłczan kreatyny na czczo, czy w trakcie posiłku nie odgrywa większej roli. Najlepiej jednak przyjmować odżywkę po treningu z racji większego „wysycenia” mięśni i efektywniejszego pochłaniania przez nie kreatyny.

Są różne szkoły dotyczące dodatkowych składników, jakie potęgują działanie kreatyny. Nie bez znaczenia pozostaje zażywanie jej z glukozą (bez względu na formę kreatyny jest wówczas łatwiej przyswajalna przez nasz organizm). W zależności od przyjętej strategii i planu treningowego zalecana dawką jabłczanu kreatyny jest 5-10 g kreatyny na dobę, w podziale na – do 3 porcji (gdzie porcja nie powinna przekraczać od 2 do 5 g). Rzecz jasna norma może ulec zmianie w przypadku różnych cech ćwiczącego, tj. wagi ciała, postaci kreatyny i natężenia wysiłku w trakcie treningów i poza nimi).

Działania niepożądane

Skutkiem zbyt dużego spożywania jabłczanu kreatyny może być wytworzenie formaldehydu – odpadu toksycznego podrażniającego błony śluzowe całego przewodu pokarmowego, a w nadmiernym stężeniu również uszkodzenie serca, wątroby, nerek i ośrodkowego układu nerwowego. Rzecz jasna uszkodzenia nie powstają, jeśli przestrzegane są zalecenia i przerwy w cyklu, a także sprawdzanie wartości formaldehydu. Rzecz jasna dzięki braku zdolności wiązania wody i trwałość cząsteczek góruje nad tańszym monohydratem. Dzięki tym właściwościom skutki niepożądane występują u niewielkiej grupy stosujących jabłczan. W zależności od organizmu efekty widoczne są po kilku do kilkunastu tygodni i utrzymują się dość długo.  Odżywki na przyrost siły.

Odżywki na przyrost siły

Dlaczego jabłczan?

Zespolenie cząsteczek kreatyny z jabłczanem podnosi poziom energii. Ma wyższy stopień rozpuszczalności niż monohydrat chociażby przez co nie zanotowano podwyższonych dolegliwości jelitowo-żołądkowych, a suplement umożliwia resyntezę ATP stąd wyniki są bardziej widoczne i szybsze, niż w przypadku tańszej kreatyny. Cena jest adekwatna do jakości, zatem warto na swoim ciele wypróbować jabłczan, żeby się o tym przekonać. Należy zaznaczyć, że zamierzony cel uda się osiągnąć poprzez systematyczne treningi, właściwą dietę i dostosowaną do każdego z osobna suplementację.

Titan’s Rage Nasilniejsza przedtreningówka

Titan's Rage opinie

Titan’s Rage to przedtreningówka stworzona w ścisłej współpracy z kulturystami a także i fachowcami od żywienia. Jest to formuła, która pozwoli Ci trenować mocniej i bardziej wydajnie . dzięki temu suplementowi zbudujesz mięśnie, na które zwróci uwagę każda dziewczyna, a co najważniejsze będą dowodem Twojej ciężkiej pracy nad sobą oraz pokonywania następnych barier organizmu!

 

Odżywki na przyrost siły >> ZOBACZ

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*