Odżywki na masę mięśniową zbuduj masę w krótkim czasie

Odżywki na masę mięśniową

Każdy trening siłowy stanowi obciążenie dla organizmu. Im mocniejsze natężenie treningu, tym więcej składników należy wyrównać. Zwłaszcza, gdy zależy nam na uzyskaniu znacznych wyników.

Czy należy przyjmować odżywki na masę?

Aby nasz organizm mógł sprostać narzucanym mu celom należy prawidłowo zaplanować sam trening, ale i dietę, czy suplementację, bez której trudno będzie osiągnąć cel. Na rynku w sprzedaży jest coraz więcej odżywek, których producenci przekonują o ich „super mocach”. Na co zwrócić uwagę w momencie planowania i jakie suplementy na masę należy przyjmować, a które okazują się niepotrzebne?

Odżywki na masę mięśniową

Wszystko to uzależnione jest od założenia, samego organizmu, zaawansowania i czasu, w jakim planujemy tworzenie masy, albo redukcję.Stali bywalcy siłowni, którzy rozpisują efektywny trening niewątpliwie muszą zaopatrzyć się w odżywki na masę mięśniową, ale również białko, gainery czy preparaty witaminowe. stale stosowane są odzywki białkowe, które dostarczają konieczny budulec mięśni, ale i aminokwasy BCAA. Przyjmowane w postaci płynnego szejka szybciej się rozprowadzają i początkują potreningową regeneracje organizmu.

Oczywiście potrzebne są i aminokwasy – jako BCAA przynoszą mnóstwo energii mięśniom męczonym w trakcie ćwiczeń i działają anty katabolicznie. Stale popularna przy budowaniu masy, czy zwiększeniu siły jest kreatyna. Nawet monohydrat, jeden z najtańszych jej form, pozwala całkiem szybko osiągnąć efekty. Co istotne kreatyna stosowana jest coraz częściej przy redukcji i skutecznie pozwala pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Ważne są także węglowodany uzupełniające, na przykład w postaci carbo, śladowe zapasy glikogenu.
Nie podlega dyskusji, że środki wspomagające powinny być odpowiednio dobierane, ale i stosowane przez trenującego. Przed ćwiczeniami zaleca się branie aminokwasów rozgałęzionych BCAA, po a nawet w trakcie treningu należy sięgać po węglowodany, kreatynę. Na koniec wspomagamy organizm stosując białko na masę.Oczywiście z czasem można rozbudować suplementację o kolejne odzywki wspomagające efekty, lub tez regenerację.

Odżywianie

Sama suplementacja to za mało, żeby osiągnąć planowaną masę w sezonie. Trzeba pamiętać, by dostarczać codziennie, o w miarę stałych porach tyle kalorii, żeby nadmiar wykorzystana była do budowania masy. Pierwszy posiłek należy jadać do maksymalnie godziny od wstania z łóżka, następne co ok. 3 godziny. W sumie 5-6 posiłków dziennie. Trzeba jeść więcej, niż jest w stanie spalić dziennie organizm. Naddatek tkanki tłuszczowej można minimalizować w trakcie np. ćwiczeń cardio. Podstawą posiłków musi być białko. Znajdziemy je w soi, ale także orzechach, których współcześnie mamy wiele (nerkowca, arachidowe, brazylijskie, migdały czy włoskie).

Trening

Właściwy plan treningowy umożliwia osiąganie szybszych wyników. Żeby struktury mięśniowe ulegały wzrostowi należy rozważyć pracę w wolnymi ciężarami. Wówczas w pracę angażujemy więcej partii mięśniowych, co pobudza do rozwoju. Proponowany jest również trening z wykorzystaniem zestawów wielostanowych, w trakcie którego aż 70% mięśni szkieletowych jest w ruchu (świetnyokazuje się tu martwy ciąg na przykład).

Regeneracja

ogromnie istotna, a często zapominana przez adeptów sportów siłowych. Rozwój mięśni ma miejsce podczas regeneracji. Bardzo ważny jest sen. Można pomyśleć o środkach wspomagających podnoszenie poziomu testosteronu. Odnowa i budowa masy mięśniowej będzie efektywniejsza.

Reasumując sama suplementacja nie daje widowiskowych efektów naszej pracy. Warto zaplanować szczegółowy plan treningowy, odpowiednią dietę, czas odpoczynku i suplementację, która w zależności od każdego trenującego może być inna, choć fundamentem jest białko na masę, kreatyna i preparaty witaminowe. Stosowane zgodnie z zaleceniami pozwolą osiągnąć cel szybciej i bardziej efektownie, niż bez tych preparatów.

Dlaczego należy uzupełniać trening z odżywkami na masę mięśniową?

5 istotnych powodów

Od dawna wiemy, że samym treningiem gorzej uzyskać wymarzoną sylwetkę. Zwłaszcza, jeśli chodzi o sporty siłowe, odpowiednio dobrana suplementacja przyspiesza efekty ćwiczeń i diety. Najlepsza odżywka na masę zapewnia również wytrzymałość i siłę i co ważne – w przeciwieństwie do nielegalnych sterydów anabolicznych, jest akceptowalna także wśród profesjonalnych sportowców. Przebadane i przetestowane przez największe laboratoria nie powodują w większości przypadków działań ubocznych. Odpowiednio dobrane i przyjmowane zgodnie z zaleceniami pozwalają nie tylko nabyć masy mięśniowej, ale ułatwiają budowanie sylwetki.

Podstawowym budulcem masy mięśniowej są białka (proteiny). To, na jak wysokim poziomie utrzymywane jest w organizmie białko powoduje szybszy lub wolniejszy przyrost mięśni. Z analiz można wnioskować, że białko serwatkowe jest przyswajane najlepiej. Odzywki na bazie soi oprócz tego zmniejszają poziom cholesterolu a białka sera, w związku z tym, że uwalniają się wolniej – wspomagają dłużej.Po rozpisaniu treningu, diety i efektu, jaki chcemy osiągnąć przychodzi pora na wybór suplementów, których głównym zadaniem ma być wspomaganie przyrostu masy mięśniowej. To nie wyłączna zaleta odżywek. Udowodniono, że suplementy na masę mięśniową równocześnie uzupełnione minerałami i witaminami prowadzą do poprawy kondycji i wydolności przy maksymalnej częstotliwości treningów. Zapewniają tez niezbędne substancje, które nie są realne do uzupełnienia w jedzeniu. Do najczęściej wybieranych przez ćwiczących na siłowni sportowców odżywek trzeba niewątpliwie zaliczyć odżywki białkowe, kofeinę, karnitynę, kreatynę i HMB. Nie bez przyczyny.

1. Niemal wszystkie dostępne na rynku suplementy dla sportowców są przebadane laboratoryjnie, a ich działanie w pełni znane i bezpieczne (jeśli stosuje się wskazówki producenta).

2. Dobra odżywka na masę powoduje wzrost mięśni i całościowej wydolności organizmu

3. Odżywki na masę mięśniową pozwalają szybciej się regenerować czy nawet spalać nadmiar tkanki tłuszczowej

4. Przy treningu i budowie masy zalecane jest konsumowanie większej ilości kalorii, co poprzez samą dietę jest trudne. Tu z pomocą przychodzą wszelkie gainery, których skład to istna bomba kaloryczna.

5. Odżywki na masę mięśniową stosowane z umiarem nie przynoszą skutków ubocznych.

Odżywki na masę mięśniową

Oczywiście doszukać się można i złych cech suplementacji, niemniej jednak zalety przeważają minusy, które są efektem przedawkowania albo tez nieodpowiedniego przyjmowania konkretnych odżywek. Większość ćwiczących na siłowni buduje masę wspomagając się kreatyną. Ta odzywka nie tylko ułatwia wzrost mięśni, ale minimalizuje ich zakwaszenie a także rozpad białek po zwiększonym wysiłku fizycznym. Redukcja tkanki tłuszczowej to zasługa CLA – masa mięśniowa nie ulega zmniejszeniu, a zbędna tkanka tłuszczowa zostaje zredukowana. Oczywiście CLA można znaleźć w artykułach spożywczych, np. tłustym mleku, mięsie, serach. Batony białkowe oprócz dostarczenia organizmowi białka – budulca, dostarczają innych substancji mających wpływ np. na zwiększenie odporności.

Obecnie odżywki białkowe zyskują na jakości.Od jakiegoś czasu udowodnione jest pozytywne działanie takich odżywek, bez których zbudowanie pożądanych wyników i perfekcyjnej sylwetki było by trudne, ale nie niemożliwe.

Titanodrol najsilniejszy środek na przyrost mięśni

Titanodrol to suplement diety na przyrost masy mięśniowej, który zalecają zadowoleni użytkownicy zwiększający wytrzymałość. Bez znaczenia czy dopiero zaczynasz ćwiczyć czy jesteś już doświadczonym sportowcem, który stosował wiele odżywek i suplementów. Titanodrol jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich osób pracujących nad swoją rzeźbą. Rankingi nie kłamią, sprawdz sam!

Odżywki na masę mięśniową >> ZOBACZ